Beoordelingen van Poke2go Voorburg

Recente recensies

4.0
Kai-Wing Yuen
6 december 2022

Een van de ingredi├źnten was waarschijnlijk niet goed. Een paar uur na het eten van de pokebowl misselijk en braken.

Jay
4 december 2022

Lekker, breed aanbod, goedkoop, snelle vriendelijke bezorging ­čĹŹ­čĆ╗

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ingrid
3 december 2022

Gember lag bovenop de zalm terwijl ik had gevraagd deze apart te doen

Nina
2 december 2022

Beoordeling vriendelijk maar erg laat. Zou na 40 min bezorgd worden maar werd 1,5 uur. Desalniettemin heerlijk EN echt glutenvrij voor mijn dochter. Dus toch een aanrader maar beter zelf halen.

Sandra
28 november 2022

Eten was helaas koud toen het werd bezorgd. Ook was de avocado vergetenÔÇŽ

Jacqueline
25 november 2022

Altijd goed en op tijd. Tot de volgende keer.

WB
25 november 2022

Altijd goed! Heb wel het idee dat de laatste bestellingen de saus minder is. Maar het blijft ons vaste adres voor pokebowls!

Ankie van der Kuij
25 november 2022

Altijd vers en zeer vriendelijke bezorgers!

Cecilia
24 november 2022
Noor
21 november 2022
Peter van den bos
19 november 2022

Snel bezorgd en lekker

Paula
18 november 2022

Super service! foutje gemaakt bij het bestellen en ze kwamen een aangepaste poke bowl brengen! Daarnaast ook gewoon de lekkerste poke bowls uit de omgeving! Dikke 10+

WBJ
18 november 2022

Altijd lekker

Ruud Duk
13 november 2022

Voorburg De Bowl was prima maar de kip(Karaage) was wel erg hard gebakken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monique
12 november 2022

Helaas kregen wij 4 van de 5 bestelling niet zoals besteld. Kregen de zalm ipv mixer fish.

Michelle
11 november 2022

Hele lekkere, goedgevulde poke bowls. Goede kwaliteit ingredi├źnten, handig dat je zelf kunt samenstellen. Helaas was het bakje van de dressing half leeggelopen maar dat was ook het enige minpuntje aan deze order.

Nemanja
8 november 2022

Vriendelijke personeel, snel klaargemaakt, lekker en super grote portie!

Sandra
8 november 2022

Het was weer super lekker!

Steef
6 november 2022

Het was smullen.

Tanja
6 november 2022

Heerlijk vers en rijk gevuld. Zeer smakelijk! Op tijd klaar en vriendelijk personeel!

Van den Bervh
5 november 2022

Helaas ontbrak bij alle 3 de poke bowls de surimiÔÇŽ De bestelling was iets verlaat maar daar werd ik netjes over gebeld

Anoniem
31 oktober 2022
Judith
29 oktober 2022

Weer heerlijk gegeten!

Willeke Bakker
26 oktober 2022

Heel lekker weer! De loempiaÔÇÖs waren nog goed warm. De pokebowls iets minder warm en de saus leek minder dan normaal, ook niet goed verdeeld. Wel weer genoten as usual!

Anne-Marie
24 oktober 2022
Cv
23 oktober 2022

Heerlijk! Bakje was alleen behoorlijk kapot wat een flinke knoeiboel gaf. Maar desondanks voor herhaling vatbaar!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
23 oktober 2022

Snel bezorgd en lekker ­čśő

Steef
22 oktober 2022

Ik bestel soyasaus en wasabi maar dat zit er niet bij helaas. Tweede keer dat t gebeurtÔÇŽ :( maar het was alsnog heel smakelijk. Hopelijk zit het er de volgende x bij

Ellis
21 oktober 2022

Heerlijke poke bowls, alles vers en sneller bezorgd dan beloofd. Top

Maurits
21 oktober 2022
Carin
21 oktober 2022

Voor het eerst een half uur te laat bezorgd en helaas was het vlees koud. Maar desondanks was het weer heerlijk!

Sander
19 oktober 2022

Ik had extra crunchy chicken gevraagd en dat zat er niet bij terwijl er extra voor betaald wordtÔÇŽ verder was de poke bowl wel lekker

Huberts
13 oktober 2022

Om 6 uur besteld zo spoedig mogelijk. Helaas kwam de bestelling pas om 10 over zeven. Gelijk met de visite. Wij waren 50 jaar getrouwd en hoopten voor half 8 klaar te zijn maar moesten nog even eten. Jammer maar het eten was weer heerlijk.

Babak
13 oktober 2022

Was lekker vers. Maar ik stikte bijna in een stukje elastiek. Heb dit ook gemaild maar nog niks gehoord.

Suraj
13 oktober 2022

Dikke complimenten naar Poke 2 Go Voorburg. Snelle service en het eten ziet er niet armzalig uit. Goed gevuld, zoals het hoort!

Nina
13 oktober 2022

Al vaker besteld bij Poke2go, en dat was goed, maar vandaag niet De tonijn was taai en leek half gebakken/gekookt, in plaats van rauw. Erg jammer. Geen tonijn meer voor mij bij Poke2go.

Eise Zimmerman
9 oktober 2022

Bezorging was prima, ongeveer 55 minuten gewacht, maar omdat we al vaker bij jullie hebben besteld konden we dit verwachten en hierom plannen. De pokebowls waren daarintegen niet compleet of verkeerd bereid. Bij een bowl was in plaats van normale sesam mix, sesam mix met wasabi ingedaan. en bij een andere bowl miste de gebakken uitjes. En bij de derde bowl miste de mais, de ook was er alleen rijst in gedaan ipv rijst & slamix, ook was er teriyaki saus over gedaan ipv wasabi mayo, en miste de oranje masago en de rode pepers. En tuurlijk kan er soms iets fout gaan, maar als er in een pokebowl 5 fouten zijn gemaakt, dan gaat er toch iets drastisch mis en word het gerecht volledig veranderd. Dat is niet acceptabel en zonde van het geld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

vincent
6 oktober 2022

18:25 uur besteld, 19:55 uur ontvangen. Rijst ongaar en kip steenkoud. Dit was helaas niet de eerste keer, maar voor mij wel de laatste.

LR
6 oktober 2022
Sree
6 oktober 2022

Bestel wel vaker bij jullie . Ook met collega's op werk en normaal vind ik het wel prima te eten . Alleen gister was het echt niet lekker en was de ebi fry vol met olie leek wel gebakken in oude olie. Wat ook niet heel vers rook . En daardoor ook de pokebowl een nare smaak gaf

Cecilia
3 oktober 2022

Prima en heerlijk

Oscar
30 september 2022

Bezorging duurde meer dan een uur en in mijn pokebowl zaten stukjes zalm en iets anders visachtigs... ik had geen vis in mijn "maak je eigen pokebowl" besteld.

Anoniem
30 september 2022

Fantastische service. Altijd vriendelijk. Goed en veel waar voor je geld. Vindt de zaak wel minder geschikt worden voor ontvangst van klanten (geen stoel, jassen aan en beetje smoezelig geworden). Omdat ik de bowl pas in de avond zou eten, werd de saus apart gehouden voor me. Alleen in de avond bleek de rijst een grote klomp geworden... Deed ik iets verkeerd?

Julia
30 september 2022

Ik bestel hier eigenlijk altijd me pokebowl maar deze keer was ik echt teleurgesteld. Je betaald extra voor de avocado maar deze was hard en nog niet goed rijp. De rijst was heel droog en de kip proefde niet vers. Jammer, aangezien het hiervoor altijd goed was.

Patricia
29 september 2022

Vooropgesteld, het eten is heerlijk en we bestellen graag bij jullie. Deze keer waren we echter niet zo tevreden. We hadden aangegeven enkele ingredi├źnten niet in de poke bowls te willen en die zaten er toch in. Daarnaast was de bezorging 45min later wat slecht uitkwam in ons gezin met sportende kinderen. Ik belde om 17.45u om even te checken of alles goed was gegaan omdat ik om 16.53u al een mailtje kreeg dat het onderweg was. De dame aan de telefoon zei dat de bezorger net de deur uit was en dat het nog 5-10 minuten zou duren. Dat werden er 30. Ik vermoed dat de bestelling vergeten was en werd gemaakt op het moment dat ik belde. Beter om dat dan gewoon eerlijk te zeggen. De bezorger zelf was overigens erg vriendelijk.

An van Zanten
29 september 2022

Heerlijk gegeten en op tijd bezorgd.

Merelyn
26 september 2022

Heerlijk verse en volle bak! Kom zeker terug..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linda
23 september 2022
Virginia
22 september 2022

Top service en heerlijk eten!

V
22 september 2022

Bezorging duurde wat lang, eten was ok├ę maar de avocado was niet lekker en de rijst was hard. Ik had het maar gegeten omdat ik honger had.

M
19 september 2022

Slechter dan eerdere bestellingen, sushi rijst niet goed (leek niet voldoende gekookt) en weinig saus.

Anouar
18 september 2022

Ik bestel de afgelopen tijd best vaak en iedere keer bevalt het weer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dennis
18 september 2022

Liever volgende keer geen maïs, stokjes ontbraken en geen saus/soja Hadden de large pokebowl genomen die was goed gevuld en kwaliteit was goed

Dennis
18 september 2022

Op een van de gerechten zat de verkeerde saus, die vrij overheersend was. Erg jammer. Verder allemaal van goede kwaliteit!

Mia Limberger
16 september 2022

De pokebowls warenm lekker, maar ik had ook 1 besteld met rijst en sla mix en kreeg 2 met alleen rijst

-
16 september 2022

niet optijd

Wim van kampen
15 september 2022

De kip spiesjes en stukjes waren niet warm

Ronald
10 september 2022

Vaker besteld. Altijd lekker, maar ditmaal weinig tonijn. Met een vergrootglas zoeken naar de stujes. Bij beide bowls. Een derde bowl met extra zalm besteld. Ook teleurstellend. Aan de smaak heeft het niet gelegen. Maar gezien deze hoeveelheid is het wel overpriced.

Harm Groeneveld
7 september 2022

Super lekker. Super vers.

Anoniem
5 september 2022
Huberts
5 september 2022

Was lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin
4 september 2022

Als altijd heerlijk! Ze zijn altijd heel snel. Dit keer iets minder maar ik kreeg een telefoontje dat de bezorger onderweg was. Vond ik heel netjes!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eise Zimmerman
4 september 2022

Bezorgen kwam 15 minuten later dan aangegeven. In totaal 1 uur en 15 minuten gewacht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mariska
3 september 2022

Duurde erg lang voordat de bestelling er was en de sla bij de bestelling was bedorven. Erg jammer want normaal erg tevreden over alles.

Schouten
3 september 2022

A. Levering sowieso pas na een uur! B. Levering klopt vaak niet. Een grote en een kleine besteld om 18:57u. Allebei zonder rijst maar verder met een hoop erbij. Grote koste maar liefs ÔéČ 20,30. Om 20:05u worden er 2 kleine pok├ębols geleverd waarvan de ├ę├ęn van alles mist en de ander compleet anders is en ook nog eens klein dus! Gebeld om 20:21u en we zouden 15 minuten later opnieuw geleverd krijgen. Uiteindelijk nogmaals moeten bellen om vervolgens pas om 21:00u je juiste eten te krijgen. Avondje gezellig en lekker eten was totaal om zeep geholpen en dat was niet de eerste keer. Vandaar nu maar eens een recensie! C. Wasabi, sojasaus (aangegeven bij de bestelling) of stokjes worden vaak vergeten. D. Bij het afrekenen kan je aangeven hoeveel fooi je wil geven. Vraag je bij de bezorger naar de fooi dan klagen ze dat ze er nooit wat van terug zien. Voor ons nu wel de druppel en slaan deze tent in het vervolg over.

Reactie van Poke2go

beste klant u moet altijd aangeven in de bestelling of u wasabi of sojasaus zakjes wilt ook betalen we iedereen per 3 maanden de fooi uit, we betalen zeker de fooi uit. we bekijken wat er verder mis is gegaan met uw bowl, erg vervelend.

Connie
2 september 2022

Er zat geen gratis drankje bij (wel aangeklikt) en de bezorger was er 10 min. later dan de tijd die doorgegeven was. Eten zelf weer prima!

M. Ninaber
29 augustus 2022
rasser
27 augustus 2022

besteld voor werk/collega's 5 poke bowls, zoals we vaak doen. Altijd lekker en op tijd bezorgd. Nu had ik zalm ipv chicken besteld, na 1 telefoontje werd chicken nabezorgd zonder kosten terwijl het mijn eigen fout was. Top geregeld!

Petra
26 augustus 2022

Eten was heerlijk. Er was direct bij bestelling duidelijkheid over de duur van de bezorging. Toch is een uur bezorgtijd eigenlijk te lang.

Anita
25 augustus 2022

Zeer goed en vers

Esheleane
24 augustus 2022
Edward
22 augustus 2022

Voor de zoveelste keer problemen met de bestelling, zalm gevraagd kreeg tonijn. Sla als basis, kreeg rijst. Mais als ingredient, kreeg paprika. Van de afgelopen 10 bestellingen van 30 Euro hebben we nog nooit gekregen wat we hadden besteld. Ga hier nooit meer wat bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin
20 augustus 2022
Connie
18 augustus 2022

Ik vond dit keer de verhouding rijst heel weinig t.o.v. de toppings. Normaal zit er meer rijst bij.

erna
18 augustus 2022
Naomi
16 augustus 2022

Wij hadden bij een van de zalm bowls om extra zalm gevraagd, dit leek niet zo te zijn want er zat hetzelfde in als de andere zalm bowl. Mogelijk is dit over het hoofd gezien. Over het algemeen zijn wik erg tevreden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Najma
15 augustus 2022

Veel te laat bezorgd en na 2 keer bellen en het eten was koud en opgedroogd hopelijk een incident!!

Renard
15 augustus 2022

We hadden extra avocado besteld bij de tonijn, maar die hebben we niet gezien.

Danielle
15 augustus 2022

Helaas zaten er stukjes tonijn tussen die niet meer helemaal goed smaakte.

Anoniem
15 augustus 2022

Mocht meer kip in zitten Saus mocht meer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

marius van der veen
12 augustus 2022

Was weer top op tijd geleverd

Aniek
9 augustus 2022
Lineke
3 augustus 2022

Doorgaans is de kwaliteit goed, vanavond was het minder. De avocado was bruin en droog en de verhouding van ingredienten was niet lekker in balans. Volgende keer weer beter hoop ik.

Tibor
29 juli 2022

Levering was optijd, grote en lekkere pokebowl, goed verpakt, smaakt vers. Aanrader!

Santje
26 juli 2022

Mijn eten was helemaal door elkaar geschud. Alsof er een orkaan door mijn eten was heen gegaan. Erg jammer.

Estelle
26 juli 2022

Smaakloze bowl en surimi lijkt wel plastic kwaliteit van de ah. Echt teleurstellend

Vv
25 juli 2022

Twee van de 5 pokebowls waren niet in orde. Verkeerde toppings en geen sauzen. Na een telefoontje is dit binnen een kwartier hersteld. Dat was top!

Dorien
23 juli 2022

Altijd flinke porties, heerlijk vers en heel veel keuze mogelijkheden. Dit is de beste in de regio.

Fleur
21 juli 2022

Ik had tomaat gevraagd erin en kreeg wortel.

Fransen
20 juli 2022

Perfecte kwaliteit en netjes bezorgd. Prima op de hoogte gehouden dat het eten iets later werd bezorgd, heel fijn!

marius van der veen
20 juli 2022

Jammer dat de mayonaise niet door mij op de juiste manier was besteld maar ik had het wel besteld . Helaas de kwaliteit is prima maar blijft jammer om te horen dat je het niet heb besteld . Denk niet dat ze ons missen als klant maar ben wel klant af .

Raaf
19 juli 2022

bezorging was goed, maar bowls veel minder vol dan vorige keren. Te weinig rijst en te veel saus.

Diana
18 juli 2022
G.
18 juli 2022

Bestel hier vaker. Heel vaak heb ik dat ze andere ingredi├źnten erin stoppen waar niet om werd gevraagd. Heel gevaarlijk voor mensen met allergie├źn. Ook bieden ze geen excuses aan voor hun fout. Hopelijk kunnen ze dit verbeteren.

Stephanie
18 juli 2022

Vaak besteld. Altijd vers...alleen maken ze bij elke bestelling een fout. Verkeerde ingredi├źnt/missende ingredient of saus niet apart, terwijl we er altijd expliciet naar vragen. Jammer, daarom 1 punt er af.

-
16 juli 2022
Bakker
16 juli 2022

Altijd goed! Enige jammere was dat ik voor avocado had betaald en die er niet in zat. Alsnog weer lekker gegeten!

Gerard van der Linden
14 juli 2022

Altijd lekker en goede service! top!

Mar
12 juli 2022

Top

Willemijn
10 juli 2022
Claudia
10 juli 2022
Najat
10 juli 2022

Goed verzorgde bowls, qua smaak en presentatie goed. Vriendelijke bezorging

Gerard
8 juli 2022

Makkelijk, heerlijk eten en altijd op tijd !

Danay Goan Tan
8 juli 2022

Zoals altijd weer super lekker en super vers! Helaas zoals bijna altijd ging er ook weer iets mis. Dit keer waren ze bij 3 pokebowls vergeten slamix te doen ipv sushirijst. Het is jammer dat er regelmatig iets misgaat want het eten is top! Wel word dit altijd goed opgelost!

SvH
6 juli 2022

Er worden helaas te vaak ingredi├źnten die wel besteld (en betaald) zijn niet geleverd. Deze keer ontbrak de avocado.

Lieke
5 juli 2022

Weer lekker gegeten :D

Lara
2 juli 2022
Jan Luyt
1 juli 2022

De maaltijd was niet warm genoeg.

Marja
1 juli 2022

Op tijd bezorgd en lekker gegeten

Daniella
1 juli 2022

Heerlijk vers eten waar we wat langer op hebben moeten wachten.

Wendy
30 juni 2022

Heerlijke, goedgevulde pokebowl

Danielle hessing
29 juni 2022

Top eten

Jeroen aries
27 juni 2022

Meerdere keren besteld, altijd goed maar deze keer was het eten te ver van tevoren klaargezet terwijl ik precies op de afgesproken tijd daar was. Kip was niet meer krokant en helemaal waterig en sap was helemaal doorgelopen in de rijst waardoor deze niet meer lekker was

Janneke
26 juni 2022

De pokebowl was volledig gehusseld. Het leek alsof ie onderweg nogal wat hobbels over was geweest. Het hele tasje en buitenkant van de bowl zaten onder de vissen eitjes. Ondanks dat was de smaak weer super, zoals altijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Susan
26 juni 2022

Bestelling klopte niet, maar kwaliteit van hetgeen werd geleverd was ok.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Agnes
26 juni 2022

Was weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eysten
26 juni 2022

Zoals al in een eerdere review gemeld ontbraken er ingredi├źnten waar wel voor betaald is. Het lijkt in de vestiging in Voorburg maar niet mogelijk om de bestelde ingredi├źnten te leveren. Ik heb hier Poke2Go ook van op de hoogte gesteld, maar helaas geen reactie.

Reactie van Poke2go

Beste klant, We berichten u terug via de email mvg

Johan Kort
25 juni 2022

Eenvoudig online te bestellen en afhalen kon op de aangeven tijdstip plaatsvinden.

Selma
25 juni 2022

Onze pokebowl was erg waterig, rijst is niet goed gekookt en ze waren een half uur te laat met bezorgen terwijl we rekening moesten houden met onze pauze van werk! Bezorger komt rustig aan gelopen alsof die geen haast zou moeten hebben!! Heel slecht dit!

Reactie van Poke2go

Hoi Selma, Dit mag zeker niet gebeuren, we nemen morgen (maandag) contact met u op Mvg Patrick Poke2go

Barend Kootkar
24 juni 2022

Goede Poke maar meer dan een half uur te laat is niet acceptabel!

Richard
22 juni 2022

Kwaliteit is zeer goed, goed service en snel thuis gebracht!

M.
22 juni 2022

Allereerst: altijd als wij bestellen zijn ze 30 tot 45 min. later dan gewenste bezorgtijd. Vandaag helaas ook slechte kwaliteit: geen sojasaus erbij gedaan, 3 plakjes kneiterharde avocado voor ÔéČ0,65 cent extra (dan kan je beter aangeven dat de avocado op is), bij alle 3 de pok├ębowls heel weinig dressing (proefde het amper), gefrituurde kipstukjes leken oud (al langer geleden gemaakt). Kortom erg slecht. Normaal is de kwaliteit nog goed maar dat was nu ook niet het geval.

Reactie van Poke2go

We nemen maandag contact met u op

Anouk Essers
20 juni 2022

Altijd lekker en altijd gezellige mensen. Goede service. Ging deze keer niet helemaal goed (niet alle ingredi├źnten in de bowl), maar wel klantvriendelijk opgelost. Ik kom wel weer de volgende keer ter plekke bestellen ipv online.

Romy
20 juni 2022

Zoals altijd weer heerlijk eten! Bezorgen duurde wel lang, daardoor waren de mini loempia's koud maar gelukkig zijn ze dan nog steeds crispy en lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

T
18 juni 2022

De bestelling was, als altijd prima, in orde (ik ging het afhalen). De organisatie eromheen kan echter wel beter; terwijl onze bestelling gemaakt werd, werd deze prompt meegegeven aan iemand anders (die het later weer terug kwam brengen). Totaal ongeinteresseerde bezorgers die ook nog eens bijdehand lopen te zijn naar de manager van het moment. De manager redde de bestelling uiteindelijk, grote klasse. Er is werk aan de winkel Patrick!

Reactie van Poke2go

Hoi Theo, Bedankt voor je reactie, we doen ons best om onze collega in kwestie een beetje te trainen. Gr Patrick

Jacqueline
17 juni 2022

Altijd lekker en op tijd bezorgd

Tim
17 juni 2022

Was weer ouderwets goed. Flinke portie ook. Dank.

Janine
17 juni 2022
Hennie
16 juni 2022

Heel veel rode bieten alles smaakte ernaar ­čą▓ en de avocado zat er niet bij, wel besteld. Jammer. Wel heel aardig personeel

Tascha
16 juni 2022

Super heerlijk gegeten zoals altijd!!! Goed gevulde porties, bezorging vriendelijk en op afgesproken tijd geleverd. Door medewerker gebeld omdat het gekozen drankje niet vooraadig was. Mocht een ander drankje uit kiezen... zeer attent ­čĹî­čĆż­čĹŐ­čĆż Zeker een aanrader! Tot de volgende keer

Simon de Korver
13 juni 2022

Heb verschillende Poke zaken geprobeerd, maar dit is in alle delen mijn favoriet! Lekker, goedgevuld, snel en vers. Ik ben FAN!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ingrid
10 juni 2022

Heerlijk vers en bezorging was heel goed.

Paul
10 juni 2022

Beste pokebowl uit Den Haag en omstreken! Goed gevuld met lekkere verse producten en snel bezorgd!

Cynthia
8 juni 2022

Kwaliteit was helaas matig. In de wakame zaten harde stukjes, de avocado was bruin en taai en de rijst was hard. Vorig jaar was de kwaliteit beter

Laura
7 juni 2022

Helemaal klaar met jullie. Bestelling was voor de zoveelste keer niet juist, bruine mango en als er 3 stukjes bruine verpulpte avocado inzaten was het veel. Bruine rijst bestelt, witte gekregen. Na gebeld te hebben... krijg ik te horen; ja klopt, want de bruine rijst was op. Dan bel je toch even. Telefoonnummer staat er gewoon bij.

Anouk
7 juni 2022

Het was best lekker, maar waarschijnlijk nog lekkerder als ik ook de Poke2go dressing had gekregen ipv wasabi. Ik ben er inmiddels wel klaar mee dat er echt in geloof ik wel 10 bestellingen 2 keer iets compleet was

Vd meer
6 juni 2022

Graag volgende keer erbij schrijven wat er in welke bowl zit. Het was nu onduidelijk wie wat heeft besteld

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kitty
4 juni 2022

Keurig verzorgd, op tijd bezorgd.

Dennis
30 mei 2022

We bestellen al jaren bij Poke2go maar de kwaliteit wordt steeds slechter. Bezorging duurt enorm lang en de bowls kloppen steeds vaker niet. Deze keer was het plaatje helemaal compleet. Er werd een pokebowl bezorgd die op de grond was gevallen (we moesten zelf maar uitzoeken welke dat was van de 5) en kregen daarna een random pokenbowl nabezorgd. Na een discussie aan de telefoon (waarin werd aangegeven dat de op de grond gevallen bowl niet bezorgd zou zijn) werd de de missende bowl (poging 3) opnieuw bezorgd (en zowaar bijna juist samengesteld). Dit is de laatste keer dat we hier besteld hebben. Erg jammer dat de kwaliteit zo achteruit gegaan is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mandy
30 mei 2022

Ik heb om 19.31 uur een bestelling geplaatst. Vervolgens krijg ik een mail dat de bestelling rond 20.20 uur wordt bezorgd. Om 20.25 uur heb ik 5 á 6 keer gebeld, waar mijn bestelling blijft, omdat jullie om 20.30 uur dichtgaan. Geen gehoor, niemand nam op. Om 20.45 uur krijg ik een mail met de bezorger is onderweg. Mijn bestelling kwam op 21.23 uur aan. Ik heb 2 uur moeten wachten op mijn bestelling, dat vind ik echt schandalig! De loempia's die waren ijs en ijskoud. Ondertussen heb ik ergens anders eten moeten bestellen, omdat ik dacht dat mijn bestelling niet meer zou komen. Wat logisch is na 2 uur. Ik ben echt telleurgesteld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Corine
28 mei 2022

Het was een heerlijke pokebowl en de bezorger was precies op de aangevraagde tijd aanwezig met onze bestelling. Daarnaast was de bezorger zeer vriendelijk!

Vaste besteller
27 mei 2022

Normaal tevreden, nu niet, duurde heel lang, was niet compleet wb ingredi├źnten, geen stokjes en harde avocado

Rob
27 mei 2022

Zoals altijd supergoed en top kwaliteit.

Ronald
26 mei 2022

Als altijd, heerlijk. Geen plastic meer, heel goed.

Pokefan
23 mei 2022

De lekkerste pokebowl, helemaal samen te stellen zoals je zelf wilt. Jammer dat jullie niet meer in mijn postcode gebied bezorgen.

Dennis van der Maat
21 mei 2022

De bestelling met de krokante kip was helemaal goed. De bowl met de zalm viel wel tegen. We nemen deze met extra zalm voor 3.50. Maar extra zalm was denk ik onderweg uit het bakje gesprongen, en ook zat bij de bowl met zalm geen avocado bij.

Peter bos
21 mei 2022

Was weer lekker! En goed op tijd

Anita Pegman
21 mei 2022

Prima kwaliteit en service

Nathalie
20 mei 2022

Heerlijke bowl alleen was de vis niet goed gesneden het waren allemaal grote stukken.

Barbara
18 mei 2022

Heerlijk vers. Goede kwaliteit! Aardige bediening.

Alice
16 mei 2022
Jolanda Bakker
16 mei 2022

De bezorging was 25 minuten te laat, maar dat vond ik nog niet het vervelendste. Wij hadden 8 loempiaatjes besteld bij 2x pokebowl. We kregen er maar 4, die ook nog eens ijskoud waren en los onderin de zak zaten. Ik heb met een klacht gebeld. Er is mij beloofd dat ik gister of vandaag wordt terug gebeld om het goed te maken. En daar hoop ik natuurlijk ook op. De Pokebowl was overigens heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gitty Pregers
15 mei 2022

Bezorging en kwaliteit is in principe prima. Alleen kreeg ik helaas voor de de 2e keer een product, waar ik extra voor betaald heb, niet in mijn pokebowl. Eerste keer ben ik heel netjes gecompenseerd met een kortingscode. Helaas wat het hij de laatste bestelling ook

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

/
12 mei 2022

Ik vind jullie pokebowls top alleen de avocado wordt te vaak vergeten wanneer ik hem er wel in bestel(:

Luc
12 mei 2022

Wel lekker, maar te weinig saus. Duurde ruim 1u en 20 minuten voor dat het bezorgd werd. Is te lang.

Anne
9 mei 2022

Snel bezorgd, erg lekker!

Eugene
9 mei 2022

De stukjes tonijn hadden een muffe geur en smaakte niet vers. Ik heb deze helaas uit mijn pokebowl gehaald en niet opgegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

marius van der veen
8 mei 2022

Altijd lekker en op tijd Helaas voor de 2 keer colablikje niet erbij mailtje gestuurd waar helaas niet op is gereageerd . Jammer want product is goed maar een reactie had gewenst geweest .

Lina
8 mei 2022

Normaal gesproken super lekker maar deze keer was die echt niet te eten

Til Van Dijk-Jongma
6 mei 2022

Top!

Yrsa Bloemendaal
5 mei 2022
Fleur
4 mei 2022

Had gebeld hoe lang de bezorging kun duren. Om 18:10 werd mij verteld dat het 30min zouden zijn, heeft uiteindelijk tot 19:20 geduurd. Zeker niet de eerste keer dat dit gebeurd helaas.

Carla
1 mei 2022

Heerlijk van smaak en allemaal vers Zeker aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Den
1 mei 2022

Bestelling was voor de tweede keer in korte tijd 1,5 uur te laat. Geen saus bij de pokebowls, yakatorispiesjes waren verbrand en koud. Kortingscode werd belooft, maar niet gekregen. Zal hier niet meer bestellen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Els
30 april 2022

Kreeg per ongeluk eerst bestelling van iemand anders. Bezorger herstelde correct met excuses

M vd B
29 april 2022

Helaas ontbrak de surimi in 1 van de poke bowls

Monique
28 april 2022

Pokebowl was zalig! De bezorging duurde wel heel lang. Om 18:30 besteld en om 20:05 afgeleverd, we werden wel netjes op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Heel jammer dat de beloofde gratis frisdrank niet bij de bestelling zat! Ondanks deze minpuntjes heerlijk gegeten.

Janneke
27 april 2022

Erg lekker weer, ook super snel bezorgd! Wel ander drinken ontvangen dan aangegeven, maar dat mocht de pret niet drukken!

MY
25 april 2022
Bram
22 april 2022

Er zat een stukje plastic in wat redelijk scherp was, gelukkig geen verwondingen opgelopen maar zeker wel een aandachtspunt. Hierom 3 sterren.

Charlo
22 april 2022

Zegt genoeg.

Hm Tieleman
21 april 2022

Het was heerlijk .Leuk verpakt .Alleen zat er in een bak geen kip .jammer .Want we hadden er wel voor betaald Verder was het heerlijk .

Beer
21 april 2022

Mooie grote porties met over het algemeen verse ingredi├źnten. Helaas in beide pokebowls was de (extra betaalde) avocado bijna zwart van binnen.

Anke
19 april 2022

De ingredi├źnten smaakten goed, maar de rijst was op, dus we hebben sla gekregen. Zonder hierover vooraf te zijn ge├»nformeerd. Dat vinden wij erg bijzonder voor een pokebowlzaak en een flinke tegenvaller. De rijst is voor ons een belangrijk onderdeel van de pokebowl, ook om de dressing goed te kunnen proeven.

Angela
18 april 2022

Was weer super

Agnes
18 april 2022

Deze keer echt niet goed.

Daniel
16 april 2022

Eten was lekker alleen jammer dat het Meer dan 30 min te laat was bezorg.

J
14 april 2022

Altijd goed en lekker.

Julia
11 april 2022

Een mail gestuurd over de bezorging

M Niepce
11 april 2022

Na eerste bestelling miste we een hele bowl en frisdrank. Na telefonisch contact Na 1 uur nabezorgt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Caroline
10 april 2022

Het eten was tijdens het vervoer een beetje door elkaar geschud. Na ontvangst werden we gebeld en gevraagd of het wel nog in orde was en of alles naar wens was. Het was ruim en we zijn super tevreden!

Janny
7 april 2022

Heerlijke Pokebowl en zeer snel bezorgd

Fred Wildschut
7 april 2022
Aad van Rhijn
6 april 2022
Bos
5 april 2022

Gratis blikje fris zat er niet bij Ook de extra gekochte avocado en mango waren bijna niet te vinden. Letterlijk 1/4 van een avocado en 5 kleine blokjes mango. We hebben altijd beter gehad dan ditÔÇŽ..

Gina
5 april 2022
Ingrid
2 april 2022

Vers en goede smaak. Goede service en snelle bezorging. Absolute aanrader!

Annelies
1 april 2022

Vaak geklaagd. Maar vandaag was de bowl enorm lekker. Top!

Jodie
31 maart 2022

Altijd lekker, altijd snel! Bedankt :)

Nathalie
31 maart 2022

Altijd perfect gevulde en verse pokebowls ! Dikke aanrader

Sander
29 maart 2022

Snel en goed bezorgd. Netjes afgeleverd en vriendelijk personeel.

Melanie
29 maart 2022

Ik had gekozen voor dressing apart. Als je extra dressing erop doet is het veel te veel maar los erbij is weer te weinig

M
29 maart 2022
VdBergh
27 maart 2022
H
27 maart 2022

Het was lekker en de bezorging was erg snel en vriendelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eveline
27 maart 2022

Pokebowl citrus met tonijn (zalm was op). Combi was niet geslaagd. Zaten ook harde stukjes tussen die ik niet kon plaatsen. Sla was bitter en grote brokken. Avocado ontbrak. Heb de helft laten staan. Andere pokebowl wel prima, zoals alle andere keren. Hoop eenmalige misser.

Van der Linden
24 maart 2022

De kwaliteit van de pok├ębowl is wisselend. De ene keer is deze erg goed en vers, en de andere keer iets minder van smaak. De surimi was droog en de wasabi maynaise overheerste de pok├ębowl. Ook komt de bezorging altijd later dan aangegeven en misten wij een pok├ębowl. Wij eten hier graag maar vandaag was de prijs/kwaliteit niet naar tevredenheid helaas.

Emma
24 maart 2022

Goede en snelle service, alleen was de surimi niet meer vers en smaakte hij niet meer lekker.

Giorgio
22 maart 2022

Verse eten en op tijd!!!

Veronique Dekker
21 maart 2022

De bestelling was meer dan een half uur te laat en niet compleet. Erg jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carin
20 maart 2022

Helaas opnieuw een half uur te laat bezorgd en dit keer was de pokebowl iets minder. Rijst te hard , de dressing was pittig (niet om gevraagd, dus vermoed verkeerde dressing) en helaas de crunchy kip hartstikke koud, die ik meestal vers gebakken en dus warm krijg. Ook de gyoza's (die helaas alleen met groente te bestellen was) waren koud. Beetje teleurgesteld, maar hoop de volgende keer weer als vanouds!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angela
20 maart 2022

Deze keer vond ik de kwaliteit minder van de pokebowl, smaak was anders, halverwege weggegooid, smaakte niet. De beloofde gratis drank zat er wederom niet bij evenals de eetstokjes. Wel jammer, had er echt zin in

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ingrid
20 maart 2022

Half uur later dan aangegeven. Eten was heerlijk en erg vers.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Milou van Vugt
20 maart 2022

Jammer dat het nu weer voor de 2e keer mis gaat met de bestelling. Het eten is echt heel erg lekker alleen de bezorging gaat niet zo goed. Een bestelling geplaatst maar niet alles gekregen. Al 2x een kortingscode aangeboden gekregen en helaas niet ontvangen. Erg jammer want het eten zelf is hartstikke goed!

Mh
19 maart 2022

Bezorging duurt echt te lang, eten is lekker en genoeg. Minder plastic, fijn!

Hilde
18 maart 2022

Het eten is heerlijk, maar er ontbreken net zo vaak dingen dan dat de bestelling klopt. Deze keer ontbrak de avocado, terwijl je er extra voor betaalt. Het zou fijn zijn als ze hier iets aan gaan doen, want eigenlijk kan dit niet.

Connie
17 maart 2022

Top dat jullie over zijn gegaan op papieren bakjes! De communicatietijd van bezorging matchte dit keer niet met daadwerkelijke bezorging, half uur later.

Julia
16 maart 2022

Wij bestellen al maanden als het niet al jaren is bij jullie, het zijn echt de lekkerste pokebowls! En de kartonnen doosjes zijn veel fijner, handiger en milieubewust. Heel fijn!

Hilde
16 maart 2022

Het eten was erg lekker. Het was verpakt in een nieuwe, grote verpakking. Niet meer zo volgepropt als eerst.

Morgan
15 maart 2022

Lekkere pokebowl, haal er elke week 1. Leuke gasten ook

Linda
15 maart 2022

De bezorging was prima maar de bestelling was niet compleet. Ik had avocado besteld, waar je extra voor betaald en deze zat helaas niet in mijn poke bowl. Hier over gemaild maar nog geen reactie ontvangen. Ook het leuk aangeboden gratis drankje was er niet bij geleverd.

Davy
12 maart 2022

Ze hebben nieuwe doosjes voor de bowls. Veel fijner, meer ruimte en ook minder plastic, het onderste deel is namelijk van karton. Vorige waren volledig plastic. Bowl zoals altijd lekker en vers. Bezorgtijd goed.

Luc
12 maart 2022

3 pok├ębowls besteld waarvan 1 zelf samengesteld. Wel lekker en vers maar bij de zelf samengestelde ontbrak de avocado. Dat is wel slordig, je betaalt er extra voor en dan wordt vergeten het er in te doen.

Rob
12 maart 2022

Gewoon lekker

Naïma
9 maart 2022

De allerlekkerste pokebowls!

Kelly Renaud
8 maart 2022
Agnes
8 maart 2022

Heerlijk!

Sven
7 maart 2022
Erna
4 maart 2022
N. Hoogkamer
3 maart 2022

Bezorging was laat, maar vriendelijk. Bestelling was niet compleet; ontbraken 2 ingredi├źnten. Cola zero besteld, regular ontvangen. Zalm zat geen smaak aan.

L.
3 maart 2022
Noble
28 februari 2022
Mia
27 februari 2022

Compliment over de nieuwe bakjes van Pokebowl

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin
26 februari 2022

Heerlijke poke bowl, netjes op tijd klaar, goede service!

Ellen
24 februari 2022

Heerlijke maaltijd en snel bezorgd

Nancy Rietveld - NEPROM
22 februari 2022

Heerlijke pokebowls voor een afscheidslunch van een collega. Precies op tijd bezorgd, kortom een uitstekende service! Groeten, Nancy Rietveld- NEPROM

Marga
21 februari 2022

Heerlijke en smaakvolle Pok├ę Bowls met goede, verse ingredi├źnten. Dressings ook o.k. Bezorging was iets vertraagd maar werd goed gecommuniceerd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

E.B.
21 februari 2022

Goede porties, veel keuze uit ingredi├źnten, goede smaak, altijd op tijd klaar, vriendelijke medewerkers.

Den
20 februari 2022

Was zoals gewoonlijk weer prima en op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N
19 februari 2022

Eten was zoals altijd superlekker. Netjes op tijd, alles vers, helemaal top!

Marga Ammerlaan
15 februari 2022

Helaas maar 6 ipv 8 loempiaatjes gekregen. Bij eerdere bestellingen had ik ook al de extra's niet in de pokebowl gekregen. Jammer!

Lydia Stork
14 februari 2022

Laatste 2 x vind ik de kwaliteit achteruit gegaan. Verhoudingen kloppen niet meer. Kip is soms anders. Avocado zat niet bij deze bestelling Heel veel rijst weinig toppings en saus.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Giorgio
13 februari 2022

Top kwaliteit en op tijd.

S.E. Beukers
13 februari 2022

Mijn bestelling is nooit aangekomen.

Reactie van Poke2go

Beste klant We nemen vandaag contact met u op, het is altijd verstandig om te bellen naar de zaak als u uw order niet 15min na de op aangegeven tijd heeft ontvangen. Mvg Patrick

Marjorie Coers
12 februari 2022

Heerlijk gegeten en bezorging exact op tijd!

MvdB
12 februari 2022
Christa
11 februari 2022

Rijst niet sticky genoeg, alle ingredi├źnten te grof gesneden, smaak is goed

Reactie van Poke2go

Bedankt voor uw feedback

M
10 februari 2022

Heerlijke poker bowl Echt top!!!!

Sander
10 februari 2022

De laatste paar keer dat we bij Poke2Go in Voorburg hebben besteld waren er telkens dingen mis. Vorige keer had mijn dochter de wasabi-mayo, terwijl ik die besteld had en zijn niet. Deze keer had ik gebakken uitjes terwijl ik geroosterde knoflook had besteld. Tot nu toe was er bij bijna elke bestelling wel wat fout. Tip: lees goed wat de klant bestelt in plaats van er zomaar wat op te gooien.

Anouk
9 februari 2022

Lekker en snel!

marius van der veen
7 februari 2022

Weer keurig op tijd was weer lekker .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

John
6 februari 2022

Keurige beleefde bezorger en mooi op tijd

Den
5 februari 2022

Het was weer top­čĹŹ

Melanie
5 februari 2022

Normaal altijd goede poke bowl, maar de bestelling van gister was overladen met sojasaus. De witte rijst was volgezogen met de saus. Jammer!!

Nina
4 februari 2022

Beide pokebowls waren veel pittiger dan we gewend zijn, het leek alsof er chilipoeder oid overheen gestrooid was en dit kwam de smaakbeleving niet ten goede... jammer!

Astrid
31 januari 2022

De bestelling was veel te laat. Was helemaal omgevallen in het bakje en ik miste de avocado

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Agnes
30 januari 2022

Heerlijk vers!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monique koster
28 januari 2022

Was heerlijk

Paul
28 januari 2022

Bestel hier al jaren de lekkerste pokebowls. Verse producten en goede service.

Sina
26 januari 2022

perfect! lekker, snel, vriendelijk, prima keuze. ook voor vegans duidelijke indicaties. tot snel! :)

marius van der veen
26 januari 2022

Was heerlijk vers en netjes op tijd geleverd een aanrader .

vd Bergh
25 januari 2022

Poke bowls waren weer heerlijk en goed gevuld. Helaas de bezorging >30 min later dan aangegeven

Rachid
25 januari 2022

Heerlijk, zoals altijd ! En ook al bezorgen jullie niet op 2266AR, we komen die bowls gewoon ff zelf ophalen ;) ! !

Heerlijke pokebowl
23 januari 2022

Super

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

den
22 januari 2022

Super, lekker gegeten

MN
22 januari 2022

gewoon n iet lekker en bij de andere sushi bowl zat nagenoeg geen rijst. Zeker omdat de zaak om 2030 dicht gaat en om 2100 de bezorging kwam.

Roel
17 januari 2022

Eten is prima maar de bezorging is zeeeer matig. Vorige keer besteld via thuisbezorgd en toen moesten we 7 kwartier wachten. Nu rechtstreeks besteld maar ook nu bijna 7 kwartier moeten wachten. Jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Claudia Gielen
16 januari 2022

45 minuten te laat geleverd. Om 19 uur besteld en in bevestiging zou 19.45 arriveren. Na 20 minuten te laat: geen mailtje of excuus met nieuwe tijd. Dus om 20.05 uur zelf gebeld en werd er gezegd: nog 10 minuten. Dat werden er dus eens 25 minuten. Om 20.30 toen ik net met telefoon weer in hand stond om te bellen arriveerde het eten.

A.A.
15 januari 2022

Het eten zelf was wel te eten, maar was niet vers. Ook was het bijna een uur te laat bezorgd.

Angelina
15 januari 2022
Mark
13 januari 2022

Altijd heerlijk, vers, betaalbaar, en levering mooi op tijd, ­čĹŹ

Tim
10 januari 2022

Normaal altijd vijf sterren, ditmaal 3. Ingredi├źnten waren niet perfect. Avocado te hard. En zalm topping miste bij een vd pokebowls. Verder vond ik de tonijn droger dan normaal.

N
9 januari 2022

bestellling kwam 1 uur later dan afgesproken aankomsttijd en bestelling was koud en slap.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rianne knecht
8 januari 2022

Meerdere malen besteld en geen 1x klopt de bestelling. Je krijgt dan een kortingcode maar blijft gewoon heel vervelend. Toch op zoek waar ze wel leveren wat je besteld.

Arjan
8 januari 2022

Helemaal goed maar er zou een flesje cola Zero bij zitten en die ontbrak

Zijlstra
7 januari 2022

Voor de derde keer klopte het bezorgde niet met het bestelde. Vervelend om te wachten met eten op de rest van de bestelde etenswaren. Het werd gelukkig wel snel nageleverd.

Laurien
7 januari 2022
Evv
5 januari 2022
dehue
5 januari 2022

Wij hebben voor 18.00 besteld, zou rond 19.00 afgeleverd worden. 2x gebeld en zou binnen 10 minuten alsnog afgeleverd worden. Vervolgens duurde het nog meer dan een uur. Eten werd uiteindelijk iets voor 20.30 bezorgd. Was lekker maar onacceptabel laat. Ik beste niet meer bij jullie

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Miranda Wessels
5 januari 2022

Supervers, lekker, veel keuze en heel vriendelijk geholpen. Aanrader!

Marian
5 januari 2022
Carin
3 januari 2022